27-02-2012 - Vall d'Incles (Adorra)
02-03-2012 - pic de la pala de jan
29-02-2012

TOSSA DE REMUNYE, AGULLA JEAN GARNIER, CIMS RABADÀ i NAVARRO. A dos quarts de vuit del matí sortim del trencant de l'hospital a buscar un quilometre més amunt l'entrada de la vall de Remunye. Neu des de la carretera mateix. Tota la vall està perfectamente innivada. Pugem per una canal característica que hi ha als peus de la Forca de Remunye que ens deixa al llom, 2.885 m, que condueix al cim de la Tossa de Remunye, 3.041 m, aquí deixem els esquís i ens en anem a tota cresta a cavalcar, primer el cim Rabadà, 3.045m, i després el Navarro 3.043m, tornant pel mateix Rabadà a la Tossa de Remunye. D'aquí com que encara tenim temps, decidim deixar una estona més els esquís i ara enfilen la cresta que va cap al Cabriolés per pujar a l'agulla Jean Garnier, 3.025m i tornen cap al cim de la Tossa... i ara si, agafem els esquís i fem una esquiada memorable de 1500 m de desnivel fins a retornar a la carretera. Neu una mica primavera que es deixava esquiar de forma impressionant.
Dia sense vent, sense fred, amb molta neu i 4 tres mils que a l'hivern, excepte la Tossa, no son gens fàcils d'aconsseguir.